Durkayaelmas Mehtapp93 bende yarin 33 haftalik olucam yarin yikamaya baslicam haftasonuna kadar cantamiz hazir olur galiba
Busegulce Mehtapp93 bende öyle valla bide 35. Haftaya kadar herşey hallolsun istiyorum düzene koydum kıyafetleri şu gün şunları şu gün şunları diye 33. Haftada bitmiş olcak inşallah arada kendi kıyafetlerimiz de çıkıyor 💁🏻♀️😅
zeynepselcukk Bng ben ilk uni baby kullandım ama temiz yıkamıyordu pek suan Dalin kullanıyorum memnunum
zeynepselcukk Mehtapp93 bencede basla canım ben 35de hazırladım 37+2de doğum yaptım. Yani belli olmuyor ne zaman doğum olacagı hazırlıklı olmak en iyisi. 👍
Bng zeynepselcukk granül sabun falan diyorlar ama sıvı deterjan daha mı iyi acaba.diğeri tortu bırakır mı diye düşünüyorum
Mehtapp93 Bng evet kullananlar bana tortu bıraktığını söylemişti baya araştırdım en iyisi dalin onda karar kıldım en son
Ebru-isil Bng ben Dalan granül aldım tıkadım hiç tortu bırakmadı sadece kısa programda yıkadım.Ekstra durulama da yapmaya gerek kalmadı.
Bng Mehtapp93 dalin alayım bari.deterjan alışverişimi bile yapamadan eve tıkıldık kaldık.şimdi internetten sipariş vericem mecbur
Mehtapp93 Bng evet canım bende öyle yaptım mecbur tıkılıp kaldık eve. Zaten korkusuda var bu Allah yardımcımız olsun hepimizin
Tugce35 Vallah bence başlamalısın son haftalara doğru agırlaşıp az bişey yapsan yoruluyorsun gerçekten saten kolay olmuyor yıka kurut ütüle gene ara ara yapsan benim 3 günümü aldı
Bernayksl Mehtapp93 33 te yaptim herşeyi evi de temizledim şimdi ayağımı uzatıp otryrm iyiki yapmisim dyrm annemde geldi yardıma bugünlerde günü gününü tutmuyor hiç biseyin ne olur ne olmaz