Ebru-isil Bng ben Dalan granül aldım tıkadım hiç tortu bırakmadı sadece kısa programda yıkadım.Ekstra durulama da yapmaya gerek kalmadı.
icenes Benimde 30 haftalık oldu bende başlıycam yıkamaya kaç derece de yıkadınız acaba makinanın bebek programı var ama 3 saatte yıkıyor o kadar yıkamaya gerek var mı diye düşünüyorum
Mehtapp93 Gulekam ooo baya olmuşsun canım ne olur ne olmaz diye yıkamak istiyorum belli mi olur ne zaman ne olacağı
Esryk Mehtapp93 bende büyük çocuktan kalanları yıkadım yeni aldıklarımı yıkayacağım yarın ütüler yerleştiririm yavaş yavaş 32 haftadayım ben de
Pelo_00 Mehtapp93 Bence hazırlamaya başlayın her hafta daha da ağırlaşıyoruz. Bir hafta bile çok fark ediyor.
Pearly Mehtapp93 kayınvalıdem de annem de uzakta oldukları için bugun yıkamaya basladım. Öncelıkle hem bebek için hem benım için hastanede lazım olanları yıkadım. Oda takımı gelınce de diğerlerını yıkacam. Bu arada 31+4 olduk
Mehtapp93 Pearly tam zamanınız sizinde bence. Olsun yavş yavaş yaparsınız kendiniz hazırlarsınız zaten çok keyifli bir süreç biz anneler için 🐣🤗