Herkese selam, 36.haftadayız ilk gebeliğim. İlk 4 Ay bir şey yiyemedim tatlıya düşkünüm normalde ama mümkün değil ğzıma sürmedim. 7-8 kilo verdim. 4. Aydan sonra yemeye başladım ama tatlı yine de midemi bulandırdı. Lakin doktoruma konustuk ve bebek az iri görünüyor şekerine bakalım dedi. Baktığında gebelik şekerim çıktı. İnsülin kullanıyoruz 26.haftadan beri. Son iki haftadır şekerim düşmüyor. Bebeğim hareketli çok ve 4 hafta ilerde. Eğer ben annemi ve kayınvalidemi dinleyip şeker yükletmesrydim bebeğimi çoktan kaybetmiştim. Diyetime uymama rağmen yine sürekli oynuyor şekerim. Ne olur doktorunuza danışın. Ebeydi, anneydi, tv deki doktorlar değil kendi doktorunuz bilir en güzelini. Hiç yaptırmayan 3. Çocuğunu doğuran arkadaşım var ama yaptırmayıp bebeğini kaybeden arkadaşım da. Rabbim hepimize şifa versin. Sağlıkla kucağımıza alalım.