M1044 Betulbekil maske kullanacağım mecbur gitmek zorundayım hem aşımda var zaten bu hafta herşey Allah tan ben dikkatli olayım da ☺️ Umarım bişe olmaz
Betulbekil M1044 inşallah canım allahım izniyle bişey olmaz eve gelir gelmez hemen kaynar suyla duş alırsın😂 eşim işten gelince öyle yapıyor kıyafetleride makinaya hiç bişey olmaz eldivende takabilirsin kapıya falan dokunucaksın sonuçta
UraSsmom Cmrtgc 10 gün daha takip verildi ama dikkat etmeme rağmen hala sınırın üstünde çıkıyo muhtemelen kontrole gittiğimde insülin verilecek
Milayerlii M1044 virüs olayı olmasa yapılmasını tavsiye ederim, gebelik şekeri çok riskli erken doğuma, bebekte irilige ve Allah korusun bebek kaybına bile sebep olabiliyor günde 2-3 tane baklava yiyoruz hepimiz sadece sabah yenmiş gibi oluyor 😊
Seda_nurkrdnz Ben dün idrar testi yaptım pozitif çıktı bugün acilde kan testi yaptırdım negatif çıktı kasıklarımda ağrı mide bulantısı goguslerimde sızı var bi tanıdığım da benimde gec döllenme olduğu için hemen çıkmadı kanda ama şuan 8 haftalık hamileyim dedi kafam karıştı aynı duru yaşayan var mı acaba
Betulbekil Seda_nurkrdnz emin olmayarak yorum yapıyorum ama idrarda daha geç sonuç verir kanda daha erken sonuç verir diyebiliyorum
Susu1303 M1044 bende yaptırmadım canım doktorum degerlerimin gayet iyi oldugunu soyledi gerek duymadik
Susu1303 M1044 açlık tokluk ve diger degerlere de bakıldı kilom ve ailemde böyle bi hastalik olmadigindan bebeginde kilosu iyi oldugundan gerek duymadi ki zaten bende istemiyordum 😊 benimde bu hafta 2. Tetenoz aşım var bir sekilde gidilcek cikilacak evden mecbur 😂