M1044 bende yaptırdım doktorum bana gece 12 den sonra yemek yemememi söyledi sabah 9 da hastaneye gittim ve aç karnına kan verdim hemen ardından 75 ml şekerli su verdiler içmem gerekiyor zorla içtim ama midem bulanıyor du aradan 5 dk geçmeden kustum sonra gidip oturdum eşim gidip hemşireyi çağırana kadar baygınlık geçirdim uyandığımda hemşireler falan vardı doktoruma gittik doktorum benim kanımdan şekerimi öleceğini söyledi ve şeker yüklemesi yapamadım kan dan takip ediyor sorun olmuyor şeker yüklemesi yapmak zorunda değilsin kandan da seni takip edebilirler :-)