Buse62 doğum için ameliyat için refakatçi alıyorlar ama sadece bir kişi oda 50 yaş üstü olmayacak. Taburcu olana kadar bizde günde iki üç kez gelip kontrol ettiler odayı ziyaretçi var mı refakatçi kaç kişi diye onay alıyorlar hep. Kesinlikle fırsat vermiyorlar . Benim annem 52 yaşında kabul etmediler. Düşünün. Eşiniz kalsın dediler . Eşiniz kalabilir. Ya da 50 yaş aştı refakatçiniz olmalı kızlar . Sadece bir kişi. Ziyaret yasak 🚫 gönderilen çiçek vs bile alınmıyor hiç bi şekil de hastaneye .