Bernaszn 1 kişi kalacak yanınızda oda 50 yaş altı. Ziyaretçi yasak refakatçi değişimi yasak . Gönderilen hiç bir çiçek vs olayları alınmıyor. Hastanede taburcu olana kadar sürekli günlük bi kaç kez denetimi yapılıyor odaya gelinip refakatçi değişmiş mi aynı mı kimlik vs bilgileri odada ziyaretçi alınmış mı diye. Benim kaldığım hastanede olan uygulama idi bu. Şehir bazlı yada hastane bazlı değişir mi durumlar bilemiyorum 🤷♀️ Benim hastene bayağı bi dolunönlem almıştı bu konuda yani. ihtiyaç olan eşya vs durumlarında bile yukarı almadılar . Bize hastane personelleri asagıdan eşya ları alıp ulaştırdı. Artık hastaneler Kurumlar vs öğlene kadar hizmet veriyor bir de . Öğleden sonra yok. Hastane de de doktorlar aynı şekil öğlene kadar çalışıyorlar .