Unsalinn_Annesii MerveLiva herkesde var aynı sıkıntı ☺️ kolay değil tabi sürekli aynı tarafa uyumak benim özellikle kulağımın kıkırdak kısmı çok acıyo sürekli sol tarafa yatınca şuanlık o sıkıntım var
Unsalinn_Annesii Gamzedngdn aman maşallah diyelim o zaman ☺️ Bendede belden ziyade sırt ağrım var sırt üstü bi kaç dakika durmak bile iyi geliyo
Mucizem1234 Esratpll canım annem biraz kilolu biri 4 kardeşim var hepsine hamileyken yüz üstü yatmış bn 32 haftalik hamileyim su an hiç yüz üstü yatmdm hep sol tarafa yatyorum ama annem 9 ay boyunca yüz üstü yattim diyo
Unsalinn_Annesii Mslm o zaman şuanki halime hamdolsun ☺️ Ama anneliğin her aşaması mükemmel çok şükür Rabbim olmayanlara nasip etsin anne olmayı hak edenlere ☺️🤲
Nurorhn Fatovebebegi Ya bende sola yatiyorum ama Ister istemez gece donuyorum. Ve sirt ustu yatiyorum. Sabah asiri bel agrim ve bas donmem oluyor bazen gun boyu suruyor bu bundan mi kaynakli acaba 🤔
RuzgarsMommy Nurorhn sırt üstü yatmak zaten bel ağrısı yapıyor canın bengi bütün ağırlığı sırtına gidiyor duz yatınca o yüzde de belin ağrıyordu mutlkaa az da olsa yan dur ve sirtina yastik koy ki agirlik gitmesin sırtina
Mslm Unsalinn_Annesii aynen öyle canım buna da şükür güzel yanları saymakla bitmez tabi zaten insan sürekli göbeğin büyümesini istiyor😊 amin amin 😇
RuzgarsMommy Unsalinn_Annesii Canim bend bi öyle bi böyle yatıyorum biraz sirt üstü yatsam korkuyordum ama Dr Banu ciftci nin videosunu izledim 22 25 haftadan sonra önemli sirt üstü yatmamak dedi şuan okadar önemli değil yani bilgin olsun
Mekamu Unsalinn_Annesii daha 18.haftada olduğun için rahat ol bence. Zamanla zaten vücudun seni yönlendirecek.
Yaman Unsalinn_Annesii ben hamile degilkende yüz ustu yatamazdim suan her turlu yatiyorum bi sirtüstü yatinca rahatsiz oluyorum🙂
Canselugr Unsalinn_Annesii bende 18 haftadayım solda yatıyorum alıskın degılım ama zaten sırt ustu yattımda belim ağrıyor saga donuyorum uyurken bazen dogru pozisyonu alıyıyosım zaten yuzustu asla yatmıyorum sonuna kadar Allah nasip ederse hepimize ınsallah alısırız canım
Unsalinn_Annesii Canselugr ben sırt üstü durdum mu bana iyi geliyo bi kaç dakika ama sonra değiştiriyorum pozisyonumu ama alışırız alışmasakta bi derdimiz bu olsun ne diyelim ☺️