Merhaba arkadaşlar. Bugün 18 hafta oldum ve bir oğlum olacak Allahın izniyle. Uyuyacağım zaman dikkatle uyumaya çalışıyorum çoğu zaman bacak arama yastık koyuyorum o şekilde uyuyabiliyorum. Ama genelde sol tarafa yatın diyorlar ama sürekli sol tarafta uyunmuyo sırt üstü yada sağıma dönerek de yatıyorum. Çünkü sürekli sol tarafta uyuyamıyorum.Sizler ne şekilde yatıyorusunuz? Rahat yatış pozisyonunuz neler?