Unsalinn_Annesii Yaman şuanki yatma şeklim o bazen soluma yattığımda sol bacağımı uzatıp sağı kırıyorum öyle daha rahat uyuyorum karnıma baskı olmayacak şekilde tabi ☺️
Unsalinn_Annesii Canselugr ben sırt üstü durdum mu bana iyi geliyo bi kaç dakika ama sonra değiştiriyorum pozisyonumu ama alışırız alışmasakta bi derdimiz bu olsun ne diyelim ☺️
Canselugr Unsalinn_Annesii aynen yatmamaya calıs sırt ustu yastık koyabilirsin hem belini rahatlatıyor hayırlısı olsun
2kizanasi Yatabildiğiniz kadar yatın karın üstü, sonra yatamıyorsunuz zaten bebe vuruyor alttan alttan 🤸