cocukgelisimcielmas Kvlkgzmerhn hadi yaa bende bir belirti yok kanıma baktı düşük dedi yüksek çıkması lazım dedi ya düşük yada dış gebelik dedi
cocukgelisimcielmas Halidemat ne güzel içimi rahatlatıyprsunuz. Kan değerlerimde düşük çıkmış beta hormonu büyük ihtimalle dedi ya düşük ya da dış gebelik inşallah değildir:(
cocukgelisimcielmas iremnurkilic ya çok teşekkür ederim çook sağolun ben çok korktum :( kanım düşük çıkmış ya düşük yada dış gebelik dedi ama benim haftama göre normal:(
cocukgelisimcielmas Lazanne merhaba benim hesaplamama göre haftası geride ama kan değerim düşük çıktı vajinal muayenede gözüktü Ya düşük ya dış gebelik dedi inşallah değildir:(
deletedmom309 cocukgelisimcielmas şuan kaç haftalıksın canım? 8. Haftada netleşir Allahın izniyle görür ve duyarsın kalp atışlarını inşaAllah 🤲🏻
iremnurkilic cocukgelisimcielmas yok canım hiç canını sıkma olabiliyor böyle durumlar çok yeni olduğu için bende senin gibi korkmuştum ama sonra bebişimizi görünce ve kalp atışını duyunca çok rahatlamıştık darısı en kısa zamanda sana inşallah🥰
deletedmom309 cocukgelisimcielmas Kalbini selîm tut, ben 6 da görememiştim düşün. Bu haftayı da tamamlayınca başka bir özel hastahaneye gidebilirsin bence. Geç döllenmeyse bir hafta geriden geliyordur gelişimi. Ama sonra yakalıyorlar haftalarını. Bol bol dua inşaAllah 🌸
cocukgelisimcielmas deletedmom309 inşallah çok dua ediyorum Rabbim bizlere bağışlasın evlatlarımızı❣️🐣 değiştireceğim zaten hoşuma gitmedi pek..
Alininbebeyi 5haftaliksa dish gebelik oldugunda arik bir kanamaniz ve ya agrinizin choktan bashlamasi gerekti shimdiye kadar bide 5hafta dish gebelik hemen ultrasonda gozukuyor bende 4haftada gorunmushtu bi kach gune yine gidin kesib gorunecek kese
Miniginannesiiii1111 Alininbebeyi maalesef öyle değil benim arkadaş 11. Haftaya kadar geldi dış gebelik olduğu anlaşılmamisti acillik olunca anlasildi
Miniginannesiiii1111 cocukgelisimcielmas ben rahatsizlanip gitmiştim vajinal bakmıştı bakalım bebek varmı diye o arada 4+5 te keseyle bebeği görmüştüm