Twinksmom cocukgelisimcielmas Biraz şok oluyorsun ama işte 8. Hafta hatta 9 da bile gözükebiliyor şuan çok erken
cocukgelisimcielmas Twinksmom çok teşekkür ederim çok sağolun inşallah sağlıklı mutlu haberler alırım içimi rahatlattınız ilk gebeliğim ne kadar okusamda bölümü deneyimlemek farklıymış
cocukgelisimcielmas Merve_fatih evet çok haklısınız gerçekten içimi rahatlattınız iyi ki böyle bir program varmış😇
Merve_fatih cocukgelisimcielmas 😇😇 doktorunuz biraz gereksiz şüphe yapmış Allah’ın izniyle yoktur bişey ♥️
Ozgee11 cocukgelisimcielmas tamam canım görülmüş işte bu çok normal bir durum. Neyine korkuttu doktor anlamadım ki. Bhcg düşükse henüz karından görülmez. 6000 civarı olduğunda karından görülür. Bende 4+2de gitmiştim vajinal baktı doktor kese görüldü. Keseyi vajinal olarak gördüyse dış gebelik olmaz. Kimyasal gebelik de değil. İnşallah herşey yolunda ilerler
cocukgelisimcielmas Ozgee11 iyi ki varsınız ya içime su serptiniz Allah razı olsun gerçekten normal değil falan dedi kan tahlilimi bekliyoruz
TAkilicci cocukgelisimcielmas biz bilmeyiz normal ama doktorların bu gereksiz düşünceleri insanı delirtiyor bir şey yokken varmış gibi yansıtmaları
cocukgelisimcielmas TAkilicci evet çok haklısınız gerçekten insanları tedirgin ediyorlar başta almadı kan tahlilinde gebelik için 2.gelişimde istiyor
cocukgelisimcielmas Merve_fatih kanımda düşük çıkmış beta hormonu ya düşük ya dış gebelik diyor ama ikisininde tanısı yok bende:(
Kocaeli41 cocukgelisimcielmas ben canım 6 5haftalıktım gözükmesi alttan muayne oldum gördük kesmeyi sonrs kalp atısı için tekrar gittim yine göremedik yine alttan baktı duyduk kalp atısını suan 31 haftalıgız görürsünüz sizde inşallah
Lazanne 5+6 da karından gözükmedi şuan görmem lazmdı kan değerlerim de yüksekti istersen alttan bakalm dedi bakalm dedim o an korktm çünkü hemen bakar bakmaz tamam burda dedi doktor çok şükür biraz daha bekleyin yine görünmezse alttan muayne olun
cocukgelisimcielmas Lazanne merhaba benim hesaplamama göre haftası geride ama kan değerim düşük çıktı vajinal muayenede gözüktü Ya düşük ya dış gebelik dedi inşallah değildir:(
iremnurkilic cocukgelisimcielmas canım aynı şeyi bende yaşadım önce ultrasonla bakıldı 4. haftamda göremedi vajinal kontrol yaptı keseyi gördü ve kese görüldüğü için dış gebelik olasılığını eledi. Benimde doktorum dış gebelikten şüpelendi yani vajinal kontrol yapmadan önce ama sonra görünce bi sıkıntı yok kalp atışınıda 2 hafta sonra duyarız dedi 2 hafta sonra gittim ve duyduk😍😍 sende korkma duyar ve görürsün en yakın zamanda inşallah🤲
cocukgelisimcielmas iremnurkilic ya çok teşekkür ederim çook sağolun ben çok korktum :( kanım düşük çıkmış ya düşük yada dış gebelik dedi ama benim haftama göre normal:(
Halidemat cocukgelisimcielmas zaten5 haftalık ultrasonda görülmeZ ki canım benim oğlum 5 haftalık vajinal keseyi gördü 6 haftalık gittim ultrasonda kalp atışını duyduk karında görülüyor için rahat olsun şimdi oğlum 2 yaşını bitirdi ben Tekrar hamileyim ☺️
cocukgelisimcielmas Halidemat ne güzel içimi rahatlatıyprsunuz. Kan değerlerimde düşük çıkmış beta hormonu büyük ihtimalle dedi ya düşük ya da dış gebelik inşallah değildir:(
Kvlkgzmerhn Bennn hemde 11 haftaliga kadr alltan muaynr oldum bebek karnimq cikmiyodu 25 haftaligim hala bebek asagida ama karindan gorunuyor
cocukgelisimcielmas Kvlkgzmerhn hadi yaa bende bir belirti yok kanıma baktı düşük dedi yüksek çıkması lazım dedi ya düşük yada dış gebelik dedi
Mervenur_kcbs cocukgelisimcielmas 5+4 tek gittim sadece kese vardı 7+4 te hem bebeğimi hem kalp atışını duyduk
cocukgelisimcielmas Mervenur_kcbs merhaba benim beta hormonum düşük çıkmış ya düşük ya da dış gebelik dedi rastladınız mı ?
deletedmom309 Haftada gittiğimde karın ultrasonunda görünmedi, vajinal ultrasonla bakınca keseyi gördü ama bebek henüz görünmüyor muhtemelen geç döllenme dedi. 8. Haftada gittiğimde hem bebeği gördük hem kalp atışı duyduk.
cocukgelisimcielmas deletedmom309 merhabalar benim de gözükmedi karnımda beta hormonu düşükmüş ya düşük yada diş gebelik dedi inşallah değildir😔
iremnurkilic cocukgelisimcielmas yok canım hiç canını sıkma olabiliyor böyle durumlar çok yeni olduğu için bende senin gibi korkmuştum ama sonra bebişimizi görünce ve kalp atışını duyunca çok rahatlamıştık darısı en kısa zamanda sana inşallah🥰
Merve_fatih cocukgelisimcielmas henüz çok yeni olduğu içindir canım o♥️bir iki hafta sonra gidince inşallah rahatlamış ferahlamis bir şekilde donuceksin evine bak arkadaş da demiş zaten aynısını kalbini ferah tut sen♥️♥️
deletedmom309 cocukgelisimcielmas şuan kaç haftalıksın canım? 8. Haftada netleşir Allahın izniyle görür ve duyarsın kalp atışlarını inşaAllah 🤲🏻