Canım bende tek yumurta ikizlerine hamileyim. Monokoryonik mono amniyotik te söylediğin riskler daha yüksek bende mono - Di yim. Riskler biraz daha azalıyor aradaki zar kalınlığına da bağlı olarak. İçini ferah tut canım bende çok korktum üzüldüm ama herşey Allahtan Allah sağlık versin hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah bebeklerimizi 🥰🥰