Bizde bugün 20+0 olduk bana da son kontrolümüzde 18+6 iken doktorum arada 2 buçuk haftaya yakın gelişim farkı var dedi tek yumurta ikizi diamniyotik. İstanbul’da Çapaya gitmemi söyledi ama malum durumlardan gidemedik oradaki doktorla iletişime geçip burdan takip ediliypruz. Her hafta küçük bebeğe giden kan akımı ölçümü yapılıyor. Böyle olup düzelen var mı bilmiyorum ama süreç zor gerçekten. Allah yardımcımız olsun 🤲🏻