Merhaba kizlar 19+4 günlük tek yumurta ikizleri ne hamileyim fakat Monokoryonik Diamniotik teşhisi konuldu ve günlerdir çok üzgünüm daha cinsiyetlerini öğrenir öğrenmez alışverişlerine bile başlamıştım ama şimdi ne yapicagimi bilmiyorum böyle teşhis konulup düzelen varmı acaba birbirlerinden kan çaliyorlarmiş biri gelişirken diğeri gelismiyo ve birinin sıvısı yükselirken diğerinin ki azaliyo anne karnından lazer ameliyatla birbirlerinin damarlarını ayiricaklar çok korkuyorum duyan yada başına gelen varmı acaba kendi kendine düzelme ihtimali varmıdır hamilelerin duası kabul olurmuş İnşallah ne olur bana dua edin.