Gozde06 EsraaK valla keşke eşim yanımda olsa da nöbete gitse ona BİLe razıyım 3 aydır ayrıyız ve bi 3 ay daha görüşememe durumumuz var bende hamileyim doğuma bile gelip gelemeyeceği belli değil çok zor bi durum evde de tek başıma kalıyorum erkek kardeşim kalıyor akşamları yanımda
EsraaK Gozde06 Allah yardimcin olsun kuzum bir an önce kavusursunuz insallah ne is yapıyor eşin inşallah dogumuna gelebilir eşin ya 😔🙏
Gozde06 EsraaK hamilelik boyunca eşim hiç yanımda olamadı 6 aylık hamileyim 😔😔😔 o kadar zor bi durum ki
EsraaK Gozde06 Cok iyi anliyorum seni canım benim insallah gelir bir an önce dua et sürekli benim eşim cok şükür yanimda calissada ama ondan ziyade benimde ailem yanimda yok hic yazdan beri oda cok zor 😔
hulyatkknt EsraaK valla canım netflix sağolsun diyorum sezon sezon dizi izliyorum nerdeyse bir haftadır evden didar çıkmıyorum eşime zorunlu mesai yaptırıyorlar sabahtan akşama rutin olarak ev işi, netflix, uyku üçlemesi arasindayim. Allah yardımcımız olsun.
EsraaK hulyatkknt Bizlerde oyleyiz canim valla ev işi o bu derken zaman geçiyor ama yanliz olunca zor geçiyor eslerimiz mecbur çalışıyor ama baska kimsemizde yok😔
Gozde06 EsraaK asker canım Suriye de kaç aydır görüşemiyoruz bu hafta on gün izne gelecekti virüs olayı çıkınca iptal ettiler izni kapattılar 😔😔😔 psikolojik olarak çok kötüyüz ikimiz de haziranda doğum o zamana kadar düzelsin diye dua ediyorum doğumuma gelebilmesi için 😔🙏
EsraaK Gozde06 2020 hic iyi gecmiyor cok sey oldu Rabbim hepimizi imtihandan geciriyor canim inşallah o zamana hersey duzelir hepimiz rahatca sagliklica doğururuz ve esinde yaninda olur o zaman ve ondan sonrada ışte hep dua et sen eşin iyi olsunda bugunlerde gecer inşallah 🙏
Gozde06 EsraaK inşallah canım gerçekten bütün olayları yaşadık resmen en son harekattaydı diken üstünde bekledik şimdi de bu çıktı inşallah atlatırız Bu sene olacak tek güzel şey bebeğimizin olacak olması hayırlısı herşeyin dua edip beklemekten başka çare yok
Rabia-22 EsraaK yaa sorma.her gece ruyamda karnımdan cıkartıyorum.sevıyorum kokluyorum.sonra gelişimini tamamlamadıgı ıcın karnıma geri sokuyorum.ne saçma rüyadır anlamadım😂😂😂
EsraaK Gozde06 Aynen canim benim sen hiç sıkma canıni her zaman dahada güçlü olmaya çalış bebisin ve eşin Rabbim nasip ederse daha önümüzde cok güzel günlerimiz olucak hepimizin🙏❤
EsraaK Rabia-22 Hic gulecegim yoktu ya😂😂Insan iste dogsada bir an once görsem sevsem diye düşünüyor oyle düşünup yatiyosun heralde ondandir 😂