EsraaK Kizlar eşi ışte olup yalniz olanlar varmi tek başıma olunca eşim olmayinca çok korkuyorum zaten psikolojimde iyice bozuldu bunada şükür ama insan tuhaf oluyor sizler nasılsınız 😓😔
Zehra- EsraaK hahahaha hiç iyi değilim valla bilmediğim bir yere gelin geldim şimdide psikolojim daha tuhaf hassasim eşime sarasim geliyor akşam eve gelince ama tutuyorum kendimi kavga ederiz durduk yere diye
Mucizem7 EsraaK benimde eşim gece vardiyasında bu hafta korkmuyrmda duanı et uymaya çalış allaha emanet 🙏ben eşime bisey olmasın diyede çok dua ediyrm bu durumdan dolayıda baya endişeliyim.
Raabiiaa EsraaK benim esimde nobetci bende o olmadimi uyuyamiyorum tedirgin oluyorum yarin aksama gelecek evde tek kalmak zor oluyor ama film seyret muzik dinliyebilirsin ben oyle yapip uyumaya calisiyorum
EsraaK emineemine Her zaman gece gitmiyor ama yinede insan cok merak ediyor korkuyor alisiyorda mecburen 🙏
EsraaK ilknurgamze canim herkes uzakta kendi ailem zaten başka ülkede kayinvalidemler karşı tarafta akrabalarim desen zaten herkesin kendi ailesi var oyle bi yakinda kimsem yok ki olsada insan gelmesine bile korkar bu ara 😓
EsraaK Tatlis Yatsam uyuyabilirim belki ama hamilelik pskilojisi korku endişe rahatsızlıklar felan derken zar zor uyuyorum 😔
EsraaK Zehra- Esim yanımda olsunda herşeyi hos geliyor valla kavgada olsa ne olursa olsun yanımda olsunda 🙏
EsraaK Mucizem7 Evet canim bende oyle yapıyorum dua ediyorum sürekli bende eşimi cok merak ediyorum yanimda olmayinca gece gitmesi daha bi zor oluyor Rabbim yardimcilari olsun hepsini korusun inşallah 🙏
Rabia-22 EsraaK sen genede kapını kitle.ben gece yanlz kalmasamda gun ıcınde hep yanlzm.ve sabahta olsa ınsan korkuyor.cnku bzm apartmana hırsz gırmıs bız gelmeden once.oyuzden hep kıtlerm.erkek bırı çaldımı asla açma.nolur nolmaz.kotu bı devırde yaşıyoruz.
EsraaK Rabia-22 Valla bende her zaman kilitliyorum hatta odalari yatak odami da hep kilitliyorum yatmadan önce daha 1 hafta öncede bizim yan binaya hirsiz gibi kadinlar girdi ya hersey olur valla bu devirde Allah korusun🤔
Gozde06 EsraaK hamilelik boyunca eşim hiç yanımda olamadı 6 aylık hamileyim 😔😔😔 o kadar zor bi durum ki