EsraaK Rabia-22 Hic gulecegim yoktu ya😂😂Insan iste dogsada bir an once görsem sevsem diye düşünüyor oyle düşünup yatiyosun heralde ondandir 😂
Rabia-22 EsraaK eveet yaa.her gun anncım ne. zaman gelcen?,cok ozledım seni dıye sevıyorum karnımı.🙈❤️
Milena92 EsraaK normalde bende çok korkuyordum evde tek kalamıyorum ama bu virüs salgını yüzünden mecbur artık tek kalıyorum biraz paranoya oldum kalabalık bir yerde kalmaya da korkuyorum bebişim bişey olur diye tekte 😟