Eta21 Hadibakalim kızlar bide bende sigara tiryakiliği var yani öğrendiğimden beri günlük kullanımı biraz azalttım bi kereden bırakılmıyor bilirsiniz
Eta21 minikmucizem1_ hiç içen yok mu aranızda yani umarım bırakırım tabi ama düşünüyorum hani azalttan günde bazen 2-3 defa bazende hiç içmiyorum
minikmucizem1_ Eta21 ben içmiyorum canım sadece tehlikeli olduğunu biliyorum sonuçta içinde bir can var etkiliyor onuda allah korusun erken doğum oluyor bebek solunum sıkıntısı çekiyor
[silindi] Eta21 ay ilk hafta geçmiyor zaten çok zor oluyor meraktan ölüyorsun ama zamanla alisicaksin insallah bende 10 haftalik hamileyim hayırlı olsun bu arada 😘💕💕😊💞🤗🥰🥰
Eta21 [silindi] çpk teşekkür ederim canm çok heyecanlı bi dıygu sen içşyor musun sigara bu arada senide Bebek için tebrk ederm❤️
Eta21 [silindi] ay benim eşimde kullanmıyor günde belki 1 tane içer ya da içmez. Normalde içtiğimi biliyor ama gebelikten beri bıraktığımı zannediyor bense gizli gizli içiyoruö arada :(
[silindi] Eta21 içme ya bebek için çok çok zararli inan bana bişi olmaz deme başına gelince anlıyor insan bırak lütfen küçücük can var içinde 😣
Eta21 [silindi] inan bazen hiç içmiyorum bile aramıyor ama bazen eşime sinirleniyorum o yokken içiyorjm kendşmi tutamıyorum sinirimi alıyor diye düşünüyorum
[silindi] Eta21 hayir lütfen içme içmemeye gayret göster sinirlenince çekirdek çitle iyi geliyor yada sakız duymuştum sakız çiğne yada eczaneye git belki bişi bulursun günde 1 tane bile çok bence 🤗
Eta21 [silindi] kız diş ağrım var bide şansa 😂😂😂 sen gör hem sağ hem sol tarafım ağrıyor resmen ön dişlerimde yemek yiyorum be genelde yutuylrum çiğnemeden 😃😃😃
[silindi] Eta21 benden büyüksün büyük bir ihtimalle ablacım dr falan git bence bi çaresi vardır 🤗 doktorda istemez sigara kullanmanı pek bi bilgim yok etrafımda içen hamile yok o yüzden ama dr sor istersen daha yeniyken hamileligin bi an önce kesersin insallah sigarayı 🥰🥰
Eta21 [silindi] inşallah canm 15 inde kontrolüm var bakalım ikk randevum okcak inan korkudan hastaneye de gidemiyor ki zaten. Bence sen benden büyüksün bilemedim ki artistlik yapmim belkide ben büyüğümdür 😂 kaç doğumlusun sen
Hmdkk1 Kızlar hamileliğinizi öğrendiğinizde kan testi yaptırdınız mı 4+6 yım 12. Haftadan sonra gel dedi doktor bu olaylardan dolayı hiç kan testi yaptırmadım 8.haftada sadece ultrason için gidicem ultrasonda anlaşılır mı herşey kana baktırmam gerekir mi
Eta21 Hmdkk1 valla canm ben kan testi e normal evde gebelik testi yaptım hepsi pozitif çıktı. Doktor randevumda 15 nisan da . Bence ultrasonda görünür ya en azından kese falan diyorlar o görünür diye düşünüyorum eğer ben adetimden bu yana hamile kaldıysam 15 nisana kadar tahmini en fazla 9 haftalık hamile olmuş olcam görünür inşallah ya