Hmdkk1 valla canm ben kan testi e normal evde gebelik testi yaptım hepsi pozitif çıktı. Doktor randevumda 15 nisan da . Bence ultrasonda görünür ya en azından kese falan diyorlar o görünür diye düşünüyorum eğer ben adetimden bu yana hamile kaldıysam 15 nisana kadar tahmini en fazla 9 haftalık hamile olmuş olcam görünür inşallah ya