Eta21 Hadibakalim dış gebelik var mıydı peki ay allah korusun ya benimde dış gwbelikse iyicw korkmaya başladım y
Sevdiss_17 Hadibakalim aynen bende korkuyorum sabahtan beri kasiklarimda cok tuhaf bi agri var sanki bisey varda orda egilemiyorum elliyoemiyorum sag kasigimq dogru dis gebelik belirtisimi acaba yoks ayerlesiyo icinmidir adet agriso gibi degil elleyince agriyo
Hadibakalim Sevdiss_17 benim en basindan beri hep sag kasigim agriyodu dun bi anda kesildi baya korktum ama sıkinti yokmus şükür
Sevdiss_17 Eta21 yarin sabah randevu aldim keseyi gorsem icim rahatlar normalde gitmiycektim ama agri cok tuhaf dis geblikte agri nasil oluyo bilmiyorum ama dokununca sag kasigim agriyor
Eta21 zeyzey95 evet canm ben evde iki Dfa test yaptım adetim sadece 1 gün gecikmişti. İkiside pozitif çıktı. Sonra 13 mart cuma sağlık ocağına girtim annemle kan testi için sonuç pazartesiye kaldı. Sonra eşimle dayanamadık uyuyamıyorduk özele gittik kan testi verdim. Yarım saate çıktı pozitifti. Pazarteside aile hekimim aradı oda pozitif dedi zaten
Busracetin Hadibakalim Gittim canim , cok şkur ki kese gozuktu 5.99 mm cikti yakiniz , biraz gec dollenme olmustu zaten benim adetime 2 gun kala 34 cikmisti degerim. Insallah 10 gun sonra tekrar kontrole gidecegim , bebisi de gormek nasip olur 🌸
Busracetin Hadibakalim ilk beta degerin kacti senin canim , doktorum birkac gun gec dollenme olabilecegini ondan dolayi bebegi bu hafta gormek mumkun olmaz bizim icin onemli olan kesyi gormekti dedi , şukur de gordük
Hadibakalim Eta21 adetin gecikince supheleniyorsun ve saglik ocagina beta hcg testi yaptirmak istedigini soyluyorsun.sonuc cikiyor öğrenmiş oluyorsun hamilemisin diye