Ebrarrrr NaimeYilmaz ay Canm Valah keşke bende çıkıp gezip alabilsem ben sürekli yatıyorum yasak bana interneten alıyorum şuana kadar 27takım bornoz seti 20 zibın aldım başka hiç bişeyimiz yok bende neten bakım alıyorum daha cok eksiğimiz var batanyeler örgüleri annem yaptırıyor ama yine 10 takım daha alcam artık almıycam 3 Batanye alcam
NaimeYilmaz Ebrarrrr napcan o kdr battanıyeyı 😊 benim 1 iplik battanıyem 1 polarm var yeter dıe dusundm kışı bılemem. Internetten şubat aynda ebebekte cok ındırm vardı bende pahalı seylerımı ordan aldm zaten. Yine netten alsam daha uygun olurda esım ısrarla cıkalm dıo sne en ıyısını yapıosn nettwn alarak 🤗 Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasıp etsn ınsallah 🙏
NaimeYilmaz Asenam aventın aldm koku yapmaz ama camlar akıtır dıe cekındm etrafmda kmse onermedı bide ağır oluorlar malum ben sakarım dusururum yavrumun canı yanar 😊😊
Ebrarrrr NaimeYilmaz ay sagol Canm benim cümlemisin inşşlah 😘Bilmiorum ki bende hevesleniyorum kızım olcak die 🐣 Ne begeniorsam alıyorum 😂Hayırlısıyla gıydirmekte Nasıp olsun inşşah
pamuksekerinannesi NaimeYilmaz Alt temizleme pamuğu,göğüs pedi göğüs Kalkanı,emzik,önlük,sudocream pişik kremi, babynest de düşünürsen ekleyebilirsin cnm?
NaimeYilmaz pamuksekerinannesi kendi alısverısımı sonra yapıcam ınsallah babynest almayı dusunmuorm hedıye aldırmayı dusunuorm 🙈 100den asagı goremedm sağda solda bare onu baskası alsın dedım😊
ipeksfr NaimeYilmaz hıı öyleyse iyiymiş anne yatağı. ☺ Düşünsene burnu tıkalı kıyamazsın iyi olsun diye herşeyi yaparsın bebişine☺☺
pamuksekerinannesi NaimeYilmaz Bana da hediye geldi bende almayı düşünmüyordum🙈 Eksiğini soran olunca sıkıştır araya 😂😂
hjertemami NaimeYilmaz canım bende 6-9 aylık olanları daha sonraya bırak 😊Daha güzelleri çıkar zaten. Bir de hepsini birden almak maddi açıdan biraz sarsabilir. Malum bebek kıyafetleri pek de ucuz değil .. Nacizane tavsiyem..💕
NaimeYilmaz hjertemami Eşim beyfendi hepsı ılla alınsın dıor maalesef canm 😊 ona kalsa okul kıyafetıne kdar düzücez 😂 daha lısteyı atmadm ona işte atınca dıcekkı neden hıc 1 yas yok 😊😊
Ipekokanliya NaimeYilmaz bizde 34 olduk .🙂 göbek bağı bandı haric herşey almışım iyi oldu benim içinde🙂(( eksik yok gibi gözüküyo
Ipekokanliya NaimeYilmaz set olarak almadım da ben parca parca al dim eczanede ki bayan unibaybnin şampuanıni tavsiye etti onu aldım . Pisik kremi pudrasini dalın aldım.