NaimeYilmaz Kbr reflu yatagını doktorum alma dedı her bebek reflu olmazmıs e az parada degl 50-80 arası bosuna almak ıstemedm gogus kremı aldm kendı alısverısımı snra yapıcam ınsallah 😊
NaimeYilmaz Essraa almadm netten ısımlı yazdırıcam acıkcası kullanma taraftarı deglm. Ama yinede elımın altında dursun dıe ınstagramdan ustune ısım yazdırıp alıcam markaları ı blmıorm avent bıbaron satıorlar oda kalıtelıde kesın
Pinarsalih NaimeYilmaz e bebekteki alt üst takımlardan aldım bende ve kendiliğinden eldivenli hem bebek çıkaramaz çok kullanışlı oldugunu düşünüyorum tavsiye ederim 🙏🏻
NaimeYilmaz Pinarsalih eşim onları aldırmıor 😞 gelısımını engeller dıe korkuor ılk bebısmız bende ustelemedm cok lastıklı alıcam bende yapcak bırseym yok 😊 ona kalsa tulum bıle zararlıymıs 🙄🙄
HicranKzn NaimeYilmaz aynen vallahi öyle tatlılar ki süslü süslü ne görürsem alıyorum dayanamayıp😁😁🤗🤗 25. Haftadayım herşeyi tamam çok şükür bi emzik biberon kaldı🙏🏼
NaimeYilmaz HicranKzn bısey kalmamıs bende korkuorm km blr ne kdr tutcak taksıt yaparlar ınsallah 🤦🏼♀️
HicranKzn NaimeYilmaz kalmadı şükür canım bitti. Ama baya tuttu odası 5bini buldu. Ufak tefek derken yani rahat 10bini gözden cıkarcan bebek ürünleri çok çok pahalı😓😓
Domatesimm NaimeYilmaz perşembe Günü A101’e de gelecek birşeyler varmış istersen oradan da bak bazılarına özellikle küvet çok uygundu
ipeksfr NaimeYilmaz burun aspiratörü cnm ama pompalı olandan değil. Ağızla pipet gibi çekilenlerden. Diğeri pek işe yaramıyor arkadaşmdan biliyorum. Reflü yatağı.
NaimeYilmaz ipeksfr reflu yatagını doktorum onermıor reflusu olmazsa bosuna 50-80tl para verıcem. Benm anne yanı besıgım kademelı onu eğebılıorm sen anlatırken bıle tuaf oldum yapablrmıym blmıorm nası temızlıcez onları 🤭🤭
ipeksfr NaimeYilmaz hıı öyleyse iyiymiş anne yatağı. ☺ Düşünsene burnu tıkalı kıyamazsın iyi olsun diye herşeyi yaparsın bebişine☺☺
Asenam NaimeYilmaz bence biberonu cam tercih et daha sağlıklı pilastikler bi zaman sonra koku yapıyo boşuna almış olursun tabi tercih senin ☺
NaimeYilmaz Asenam aventın aldm koku yapmaz ama camlar akıtır dıe cekındm etrafmda kmse onermedı bide ağır oluorlar malum ben sakarım dusururum yavrumun canı yanar 😊😊
Ipekokanliya Asenam aventin plastigide çok iyi diye biliyorum yani hep öyle tavsiye ettiler. Eczaneye de danıştım aynı sekilde dediler.bend3 plastik aldım