Bizde 27 haftalık olduk kıyafet bakım banyo malzemelerimizi Bebek arabamızı aldık çünkü allah korusun erken Doğum riski olan zamanlara giriyoruz çok geçe bırakmamak lazım ben mesela 32-33 gibi kıyafet yıkamaya falan başlıycam çünkü erken olursa çantam herşeyim hazırda beklesin ha 35 de hazır olmuş ha 32 de bence fark Yok ☺ Bizimde temmuz 1 de Doğum genel aldıklarım uzun kollu ama inçe seyler bi tek kıyafet olarak inçe kusa kollu zıbın almak istiyorum. 3-6 ay çünkü en çok o aylar gidiyormuş kıyafette bide zıbın en çok lazım olanmış Benin 10 tane falan alıcam allah nasip ederse