HicranKzn canım bence eldiven çok kullanma derim özellikle yaz bebeği olacak zaten üşüme de yaşamaz benim kış bebeği olacak ve ben kış olmasına rağmen eldiven düşünmüyorum. Üniversitede ki bir Hocam bize eldiveni hiç ama hiç önermemişti sebebi ise bebekler dış dünyayı ilk zamanlarında özellikle elleriyle bir yerlere dokunarak tanıyor demişti ve eldiven kullanıldığı zaman onu engelliyormuşuz. Tırnakları olur dedik sınıfça yolabilir kendisi neticede ama onun içinde tırnakları inanılmaz inceler hemencecik kesilebilir canı da yanmaz bu bahane değil demişti o yüzden ben karşıyım ama tabi tercih yine de annelerin 🎈🤗