Üzmeyin böyle durumlarda brbrnizi Çünkü bebekler anne krnında inanın herşeysden etkilenşyorlar siz üzüldüğünüzde ve mutlu olduğunuzda hormon salgılıyorsunuz ve buda bebeğe geçiyor direk ilerde karakterine bile yansıyor sıkıntılı ve üzgün geçen hamileliklerde dopan çocuklar öfke ve sinire yatkın oluyor malesef çook daha hassaslaşıyoruz hamilelikte ben zaten çok ağlaktım iyice ağlak oldum 😁siz tepki alamadığınızda babasını teşvik edin sen konuş elini koy çünkü ikinci ayırt ettiği ses babasının sesi onunla tanıştırın eşinizinde hoşuna gider 🤗 hatta dahada büyüdüğünde anii ve yüksek seslere aşırı tepki veriyor sert tekmeler ile 🙃