Zelihafirat demiş ya saçma sapan düşünme etme diye dogru demiş cünkü sen üzüldükçe bebeğinde hissedecek. Şeninde mesela çok hareketli zamanların olur bazen sadece yatmak istersin bebeklerde öyle yanı her zaman hareketli olmuyorlar. Benimki geçen durmadı ya o kadar çok hareketliydi ki. Arka arkaya vurdu hiç durmadı yanı. Ama su an 2,3 gündür sakin. Bunda telaşlanacak birsey yok.azda olsa hissediyorsan sorun yoktur inaaAllah ☺️