ftsblcn kuzum bebeğim için endişelendiğimden gitme konusunda tedirginim ya bende . Birde kimi doktorlardan dinleyip kimi makalelere bakınca anneye geçer diyende var geçmez diyende var . Çin’de bazı yenidoğanlarda virüs rastlanmış o da haberler arasında . Detaylı ultrason çok çok önemli farkındayım ama hani şunu diyorum savaş çıksa bile gideyim ama bu beni çok korkutuyo bebeğime olası bulaşma hali falan Allah korusun … ya birde sanırım gördüğüm bir görüntüden etkilendim ben Çinli bir bebek karantina da camdan doktoruna bakıyor doktorda ağlıyor ya o an gözümün önünde hep 😟😟