hayalsu Dlktpl 7. Gün yani dün ben yaptım idrarda çıkmadı üzüldüm sadece bunu bile bile yaptım sen yapma ama yine umudum var inş umudum boş olmaz
Dlktpl hayalsu yadımı her vucut farklı bende 7 8 de cokar baskasında 9 10 da ıdrara gecmesı yavas olabılır bosuna uzulmemek lazım
Dlktpl Derin_Demir dımı uc gunde tutunup 3 gunde kana gecse kana da 2 gunde gecse 8 gunu bulcak en az ıns vardır🤲 Benım 5.gunum yenımı tutunmustur olduysa
Dlktpl Derin_Demir ıns kuzum benım vardır mınıklerım bugun hafıf goguslerımde batma belde agrm var hafıf ıns anne oluruz hepımız
Dlktpl hayalsu kac senedır sabretmısım dımı kuzum 26 mart kına 3 nıssn nıkah tarıhımız harıka surprız olur ıns
Derin_Demir Dlktpl inşallah kuzum ben hiç belirti yaşamadım yerleşme kanamam bile olmadı sadece su akıntısı oldu tek. Şimdi doğsun diye bekliyoruz sıpayı 🥰
hayalsu Dlktpl Dlktpl geçmiş olsun cnm neden erken oldu sorun ney miş allah yaşatmasın bir daha Yaş kaç
Derin_Demir Dlktpl inanılcak gibi değil ama 12 gün bekledim hiç bişi yapmadım kan vererek öğrendim . 🥰
Yakamoz__gul hayalsu ondandır bende crinona jel kullandım 12. Haftama kadar. İlacın fazlalığı vücuttan atiliyormus. Günlük pedsiz çamaşırım ıslanıyordu. İlacı bırakınca azaldı normal düzenine döndü
Dlktpl Derin_Demir masallah cnm hıc test yapamadan beklemıssın 11.gun kan vercem sanırım ben hem varsa ılaclar ıcın rapor almam lazım bakalım nasıl olcak mecbur dr ıcın cıkcaz sokaga
Derin_Demir Dlktpl önlemini al çık bişi olmaz kuzum. Bende pazartesi doktor kontrolüme çıkıcam yapcak bir şey yok ona. Hangi şehirdesin
Dlktpl hayalsu 29 yasındym her dr farklı bısey dedı 12 18 arası kanamam vardı yttım arada rahım agzım acılıp kapanıyodu dıkıs atmakta tereddut ettıler sonra bıseyn klmadı ıse gıt dedler o hafta sancm basladı yatmamlazmms megersem dr kurbanı olduk bırazda