hayalsu öncesinde ilaç kullandığım için daha transferden önce goguslerimde çok hassasiyet oldu. Hala devam ediyo bu. Acıkma çok olmuştu sabah aç olarak uyanmıştım. Karın ve bel ağrım olmuştu adet gününe yakın. Karnimda yakinzamana kadar sürekli ağrıdı. Hala arada ağrıyor 13+3 olduk. Ama bı arakadasima sordum seninde karnım agriyormuydu diye. Benim hiç agrimadi dedi. Herkesin belirtileri farklı oluyor işte. Bence sabah ilk idrarla yap bide. Ben bı gün gece tuvalate kalkmistim o gün 4 saatlik idrarla yaptım testi ilkinden silik çıktı. Bende vücut atacak diye üzülmüştüm. Ama öyle olmadı çok şükür. Ertesi gün 8 saatlik idrarla yaptım çok daha koyu çıktı. Bı dene derim. İnşallah tutar inşallah sizde bu güzel duyguyu yasarsin. Cok dua ediyorum. Bikac arkadaş daha var onlarada 🙏