Bence yaptır canım. Heleki şu saatten sonra vakalar artacak. Özel hastaneler de korona vakalarına bakacak. Bence bi an önce yaptır ve evine git. Daha sonra çoğaldığında vakalar işin daha zor.
Testleri yaptırma diyenlere de bakma lütfen. Çocugunun bir hastalık durumu olsa bunu doğumdan önce bilip önlem alman daha önemli ki eltim bu şekilde çocugunun hastalığını öğrendi ve doğar doğmaz müdahele edildi. Risk varsa bile erken bilmen daha önemli.