hkurt Bsr_34 evet ya kordonu erkek sanıyorlar .yada erkek organı sonradan fark edilebilir oluyormuş .. garanti değil .. ne dediler size ?
Cansu_ertem Bsr_34 yaptırmadım. 3 lü ve 4 lüyüde yaptırmadım. Detaylı ultrason için yarın gidicem. Aldırmayı düşünmezsen yaptırma dedi doktorum da. Bebeğim ultrasonlarda çok şükür sağlıklı görünüyordu
Zeyneptoprak Bsr_34 ikili ve 3 lü testi yaptırmadım %75 doğruluk payı olduğu için kesin sonuç vermediği için ikiliyi yaptırmazsan 3 lüyü yaptırabilirsin ben şüphe ile hamilelik geçirmek istemedim aldırma gibi bi düşüncemde olmadığı için kişiye göre değişir tabi
Zeyneptoprak Bsr_34 ama ayrıntılıyı önemsiyorum fikrimi sorarsan eğer organlar inceleniyo doğum sonrası müdahale edilebilecek durum varsa onda ortaya çıkıyo ve şeker yükleme önemli bence
Bsr_34 Zeyneptoprak ben bugün yaptırdım testi ☺️ Dediğiniz gibi organlar ense kalınlığı vs güzel bişey bence ayrıntılı bakıyorsun 😇
Minikkurbagam Bsr_34 kaçıncı haftandasın canım 😍 çok sevindim ya bende eşime diyorum çok özledim görmeye gitsek mi diye ama benim 10+2 önümüzdeki hafta gitmem lazım tarama için. Gider gitmez yaptılat mı testleri
Bsr_34 Minikkurbagam 12+4 olduk bugün ben özele gittim randevu almıştım o şekilde gittiğim için hemen yaptılar ☺️
Nisa_nurr Bsr_34 Bende yaptırmadım ama yaptırmak istiyorum, tabi herkes gibi benim de endişelerim var gitsem mi gitmesem mi diye 😐
Celins_ Bsr_34 ikili üçlü testin çok önemi yok onun yerine ayrıntılı ultrasonu yaptırmanızı öneririm. Oğlumda İkiliyi üçlüyü yaptırmayıp sadece ayrıntılıyı yaptırmıştk.
simsekkiz8 Bsr_34 ben yaptirmadim ne 2li ne 3lu nede bisey detayli oldum kontrole gidyorum 35 haftaligim cok sulir her sey normal
Celins_ Bsr_34 ikili üçlü test ayrıntılıdan önce yapılıyor yalnız, nasıl yaptırdınız ki? Ikili 11.haftadan itibaren, ayrıntılı ise 19dan sonra yapılıyor😊