Bsr_34 normalde özellikle özel doktorları ikili ve dörtlüyü hemen önerirler pahalı testlerdir bunlar 🙃 ancak bende özele gitmeme rağmen ve gerekli olup olmadığını sorduğmda doktorum direk bazı ebeveynler dunyaya sağlksız bebek getirmek istemiyorlar bakamayacaklarını düşündkleri için bu gebeliği sonlandrmak istiyorlar dedi eğer böyle bir düşüncen yoksa yaptırmana gerek yok zaten bu testler birer tanı değil ve yüzdelik olarak çoook düşük ihtimallere dyandırıyorlar İhtimal üzerine bir sıkıntı bile olsa anne karnında müdahale edilemez zaten demişti bununlada kalmayıp amniyon sıvısı gibi cart curt başka bisürü test dha isteniyor dedi bende çok şükür nolursa olsun Rabbimden gönderilen kabulümdür mantığıyla ilerledim fakat detaylı ultrasona girmeni tavsiye ederm çünkü orada örn çocuğun kalp kapakcığnda bir sorun gördmü doğumdan çıkar çıkmaz bebeği hemen ameliyat edeblyrlar bu tarz operasyonlar için öngörü şart buyüzden çok iyi bir teknoloji hemde bebeği renkli olarak göreblyrsunuz her hareketini 😊