Bsr_34 canım sana şunu söyliyim italyayla Türkiye’nin virüslü hasta sayılarına baktığımız zaman, Gitgide artacagı çok çok belli. Hatta eşimde bu yüzden iznini ileriki zamanlara saklıyor. Şimdiden gitmende fayda var. İlerde ne olacağı belli olmaz . Sabah sağlık ocağı da boştu. Sende sabah erken saatlerde gidersen hastaneye daha sakin olur