Minikkurbagam ben gittim bugün hastaneye eşimle çok düşündük ve kararımız bu yönde oldu çünkü her geçen gün bu vaka artacak ve daha tehlikeli hale gelecek diye düşündük gitmem iyi oldu bi yönden demir ilacı kullanmıyordum ona başlayacağım en azından bir daha gidemezsem de ne yapmam gerektiğini biliyorum suan direk eve gelip kıyafetlerimi makinaya attım ayıptır söylemesi daha sora hemen duş aldım maske ve eldiven kulandım tüm gün stresli bir gündü ama bebişimi gördüm ve kız olabileceğini öğrendim sonra bütün stres gitti 😇