Ezgi05 ben de 32.ci haftamdayım son haftalar riskli olabilir gitsem mi diye düşünüyodum ama doktorumla görüştüm bi şikayetim olmadığını belirttim o da bu süreç biraz geçsin ondan sonra görüşelim dedi ben de bir iki hafta daha erteleme kararı aldım sonucta hastane ortamı kimin neyi var bilemiyoruz belki doktorumuzda bile virüs olabilir eğer ciddi takip edilmesi gereken bi sorununuz yoksa bence biraz bekleyin ben öyle yapıcam