Ezgi05 tatlım ben dün gece şehir hastanesine acile gittim çok kötü durumdaydım enfeksiyonlu hasta getirdiler ordaki hastaları da hemen taburcu edip gönderdiler eğer doktorunun numarası varsa onu arayıp sor yada Mamak su özel hastanesi var ben orda 40 TL ye muayene oluyorum doktoru çok ilgileniyor orayada gidebilirsin ama şehir hastanesi çok riskli benimde 30 nda randevum nasıl yapcam bilmiyorum