Gerçekten özele gidin diyenleri anlamıyorum ben ozele virüslü biri gidip dokunmuş olamaz mı. Şunu unutmayalım bence evde bile dursak rabbim bunu bize yasatacaksa yasayacaz tabi tedbir önemli ama böyle de olmaz ki özelde olmaz devlette olur diyemeyiz sonuçta ordaki doktorlarında hayatı var onlar da dışarı çıkıyor onlarda taşıyıcı olabilir