Duruuuu Valla canım benim ilk oğluşumun adı Arda 2.oğluşumun adıda Yiğit Efe koydum yani cok isim vardı aklımda mesela - Akın , Anıl , Alperen , Kerem Ali ve Oğuzhan aslında cok vardı cok kararsız kalmıştım kura çektik oğlum açtı bu ismi bizde koymaya karar verdik 🥰