Esmaalv nur-kara çok güzel bi isim eşimde alp olsun diyo bende yağız Alp diyorum adaş olucak bebişlerimiz 🥰🤰
Mrvvrm Fatoserin ya bizde 3 aldr göktuğda karar kıldık ağzımızı alıştırdık ama son zamanlarda kime desem ilerde ilkokulda lisede vs coçuğun ismiyle dalğa ğecerler, göttuğ derler vs die yorum yaptılar kafam bulandı iyice
Minnakm asmitaskiran meraba bende Aslan istiyorum ama etraftan nasil tepki aldiniz elestiri oldumu cok 😊
Gamzenur60 Duruuuu bizimde 33 tam. Ama ilk cinsiyeti öğrendiğimiz hafta ismini koyduk bile Aziz Mert olucak inşallah 😊💙