mlsmrtgll devlette yaptırmak yeter canım araştırma hastaneleri yapıyor genetik bölümü 3 düşüğüm var de yoksa 3 düşüğü bekletiyorlarmış bnde staj yaparken yaptırdım hafif düzeyde çıktı pıhtılaşma, iğne kullanıyorum daha önce bi düşüğüm oldu 5 buçuk haftalık