mlsmrtgll çok geçmiş olsun seni çok iyi anlıyorum canım😓 bende 18 şubatta kürtaj oldum, boş gebelikmiş😓 Patoloji sonucum temiz çıktı. Doktorum ilk kayıp olmasına rağmen genetik test istedi, normalde 3 kayıp sonrası yapıyolarmış, kan verdim 4 tüp, Medical park Batman’da 750 TL’ye yaptırdım. Ankara’ya gidecekmiş sonuçlar 1 ayı buluyormuş. Eğer yeniden gebelik olursa 9 ay iğne kullanacağım doktorum öyle dedi. Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah❤️