mlsmrtgll çok geçmiş olsun canım benim bende pazartesi kontrole diye gittim bende kalbinin durduğunu öğrendim aynı gün kürtaj oldum benimde DNA bozukluğu yüzünden olduğunu söyledi ve ilk gebeliklerin %20-30 unda bunlar normal görülüyo dedi. Allah bize en kısa zamanda tekrar hamile kalmayi nasip etsin inşallah 🙏 ben o kadar kötü oldum ki konuşacak ayakta duracak halim yoktu 10 gün sonra tekrar çağırdı beni bakalım o zaman daha detaylı konusucam doktorla. Bende merak ediyorum Ankara’ya giden testi yaptırmalı mıyım 🙏😣