asl_1 Seymatolga canım benimde ilk gebeliğim boş gebelikti 10 haftaya kadar bekledik geç döllenme olabilir diye ama sonuç değişmedi😣bu aslında normal her 10 kadından 9 unda oluyor ve genellikle ilk gebelikte olan bişey . Tabi şimdi ne desekte sen şuan perişan haldesin Mide bulantıların var mı ?
Seymatolga asl_1 mide bulanti yanma aserme butun belirtileri yasiyorum. Yok canim tabi bu rabbimden gelen bisey. Yoksa yapacak bisey yok. Benim kizdigim daha kucukken hemen nasil kurtaj diyebiliyor. İstersen bekle ama sonuc degismez bile demedi direkt kurtaj
mom101 Seymatolga aynı brlirtiler 2 haftaya yakındır bendede var ama ilk gebeliğimde yoktu miğde bulantım kusmam bence bizim bebekler henüz çok küçük canım onun için gözükmedi çünki bebek varsa bulantı vardır diye düşünüyorum yada kendimi teselli ediyorum😔
asl_1 Seymatolga Seymatolga maalesef öyle doktorlar var ruhsal durumumuzu önemsenmiyor. Seni bu kadar üzsükten sonra o bebek olacaksa normal olmazki oda çok etkileniyor senin ruh halinden . Sen hep hayırlısını iste🙏
Theaydins Seymatolga biz 11 haftalık olduk çok şükür duyduk kalbini de 😊 o yüzden bekleyin dedim bazı doktorlar acele ediyorlar
Seymatolga mom101 insallah bende oyle umit ediyorum canim. Hayirli haberlerini bekleyecegim seninde. Ben bi iki hafta beklemeyi dusunuyorum. Anneye zarar vermiyormus. Eger bos gebelikse bile.
mom101 Seymatolga bende ilkinde 9 hafta bekledim ama artık son haftalarda zehirliyormuş beni sırtım bacaklarım çok fazla ağrıyordu ama bence bekle 1-2 hafta
Sinem67 Seymatolga ben tam 2 aylıkken kürtaj oldum. Olusmadı beklemek greksz dedi doktr onlar zaten anlıyor genelde bana 7 haftalıkkn de kürtaj demsti zaten
Theaydins Seymatolga 7+4 te duydum 6 haftalıkken gittiğimizde doktor kese var bebek yok demişti korkmustuk sonra doktor değiştirip diğer hafta tekrar gittik hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk
Hosgeldinbebek Seymatolga bende de aynı durum, 7 haftalık gittim keseye göre 6 haftalık dedi. Boş gebelik olabilir ya da rahmin ters oldugu için zor gözüküyor vs dediler, vajinal ultrason yaptırmadım bekleyeceğim 2 hafta daha
Seymatolga Hosgeldinbebek vajinal ultrasyondan baktirmam sorun olurmu sizce ona da kafayi taktim simdi
gulebedir Seymatolga 7+3 de gittim kesem 23 mm di 25 den sonra olusmasi zor ama yinede 1 hafta bekleyelim dedi doktorum 8+3 de kalp atisini duydum cok sukur darisi basina olsun hayirlisiyla
Seymatolga gulebedir cok sukur ne guzel bir haber sizin doktorunuzun guzel yonlendirmis ama bizimkinin yaklasimi oyle degildi
Mine_35 gulebedir ayyy inşallah benimde öyle olur 7 haftalık diye gittik kese var bebek yok dedi doktor 1 hafta beklicez çok tedirginim
Hosgeldinbebek Seymatolga sorun olmaz diye düşünüyorum, doktorlar uygun görüyorsa baktırın bence ama benm vajinismus geçmişim var korkuyorum da açıkcası