Mine_35 gulebedir ayyy inşallah benimde öyle olur 7 haftalık diye gittik kese var bebek yok dedi doktor 1 hafta beklicez çok tedirginim
Buse3412 Mine_35 korkma Allahın izniyle hiç bişey olmaz bana da öyle dedi kese var bebek yok dedi ama tek bir doktorla da kalmayın
Hosgeldinbebek Seymatolga sorun olmaz diye düşünüyorum, doktorlar uygun görüyorsa baktırın bence ama benm vajinismus geçmişim var korkuyorum da açıkcası