6haftalikken doktora gittim. doktor gec dollenme olmus 5haftalik hamilesin bebegin cok kucuk dedi haftaya gel kalbini dinleyelim diye. Bi hafta sonra gittim kese olusmus bebek olusmamis bos gebelik kurtaj yapmamiz lazim dedi iki turlu muayenede de goremedi. Ama cok kararsizim . Ne yapmaliyim. Bebegim daha kucuk mu de duyulmadi. Cok korkuyorum.