Merhaba benim annem ve babam teyze çocukları , ben amca-hala çocukları evliliğinde daha fazla sorun oldugunu biliyorum. 4 kardeşiz çok şükür hepimiz sağlıklıyız. Akraba evliliğinin neden riskli oldugunu anlatayım. Eğer genetikte kanser, diyabet, zihinsel engel, bedensel engel aklına ne gelirse bu dna faktörlü hastalıkların 2 tarafta da bulunuyor olması riski artırıyor. Bunu sadece zihinsel engel olarak düşünmeyin. Tansiyon hem anne hem baba tarafında olması bebeğinizin de ileri de tansiyon hastası olma ihtimalini artırıyor. Benim anne baba tarafında psikolojik sorunların yatkınlık nedeniyle biz kardesler olarak da bunu yaşıyoruz. Hepsi bir ihtimal. Takdir i İlahi.