happycokie canım benim annemle babam amca çocukları ben ilk çocuğum birde 20 yaşında kardeşim var allaha şükür ikimizde de bir sorun yok 2. Çocuk için zaten anneye iğne yapılıyor bu sorun birde kan uyuşmazlığınız varsa daha yüksek oluyo genelde benim annemle babamda kan uyuşmazlığıda varmış onun için iğne vurulmuş annem kardeşim için ama dediğim gibi allaha şükür bir sorunumuz yok allaha dua et sadece içini ferah tut yeterki sağlıklı sıhhatli olsun işallah