Tumurcuq betul-123 8 ayima yeni girdim..inan bol giynince hic anlaşlmaz hamilelym..ama cok şukur veveymn saligi yerinde…karnim cok kucuk sanki 5 aylk
betul-123 Tumurcuq bebişler iyi olsunda göbüş pek de önemli değil ben öyle sohbet amaçlı açtım postu 🤗 bebklerimiz herşeyden önemli
Makbus betul-123 benimde boyum kısa zayıf im 15, olduk şükürler olsun ama ne kilo aldım ne de göbeğim çıktı hergun aynada bakıyorum çıkacak diyr kendimi avutuyorim 😊
Bytugbaaceliik betul-123 Kader ortağımsın 😄 Benimde 20. Haftada çıkmaya başladı ve birden çok çıktı.İç karnın geniş ve boyun uzundur büyük ihtimalle 😊
betul-123 Bytugbaaceliik aynen canım bende öyle diyorum kendi kendime uzun boylu olmayı hiç sevmezdim şimdi hiç sevniyorum 😂
Sedley betul-123 Pıt pıt hareket etmese kendimi hamile gibi görmicem 🤣🤣 hem göbeğim hiç yok hemde hala kasığımda bebek ne zaman yukarı çıkacak bakalım 🥰🥰
betul-123 Sedley benimde bebek tersmiş kasığıma tekme atıyormuş kasıklarım ağrıyor arada inşAllah döner en yakın zamanda 😂
04052016mh betul-123 normal bence canım 24.haftadayız benimki de sanki biraz göbeğim çıkmış gibi eşim diyor sanki kilo almışsın gibi hamile gibi değil diyor 🤷🏽♀️😊
Sedley betul-123 Benimki kafasına göre bazen aşağıyı tekmeliyor bazen yukarıyı 🤗 aslında yukarı çıksa çıkar çünkü arada göbeğimde hareket ediyor ama genelde hep aşağıda takılıyor. 🤣🤣 Bakalım artık paşamızın keyfini bekliyoruz 🤗🤗