betul-123 benimde öyle 26 haftalığım sanki normal göbek gibi küçücük boyum uzun ve zayıfım ama bazı insanlara karnım olmadığı için sanki hamile değilmişim gibi geliyo herşeyi yapabilirmişim gibi karın ağrım çok oluyo karnım çok sert acıyor moralimi bozan da kayınvalidem temizlik yaptırmaya çalışıyor ev süpürmek gibi falan ev de çok büyük 2 katlı süpür süpür canım çıkıyor demem o ki bazen moralim bozuluyo bazı şeyleri yapamıyacağımızı göstermek için illa karnımızın büyük mü olması gerekiyo 😔